Gwarancja

Warunki gwarancji - rowery elektryczne - Cycle Denis, BiClou i AC Emotion

1. Producent roweru Coci E-Motion Sp. z o.o. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat licząc od daty zakupu.

2. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu “zerowego” po przejechaniu pierwszych 100 do 200 km lub dwóch tygodniach od daty zakupu. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży rowerów Cycle Denis i BiClou.

3. Wszystkie czynności regulacyjne i kontrolne roweru w okresie gwarancyjnym wykonywane są odpłatnie.

4. Warunkiem ważności Gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu oraz wypełnionej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej.

5. Wszelkie roszczenia z tytułu Gwarancji muszą zostać zgłoszone za pośrednictwem Autoryzowanego Punktu Serwisowego producenta, sprzedawcy lub na adres email info@cycledenis.pl.

6. Właściciel roweru zobowiązany jest dostarczyć produkt do Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub Punktu Sprzedaży oraz zadbać o to aby reklamowany rower był czysty i nie posiadał zamontowanych dodatkowych akcesoriów, które nie są fabryczną częścią roweru.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Coci E-Motion Sp. z o.o. nastąpi w terminie 14 dni od momentu otrzymania roweru przez Autoryzowany Punkt Serwisowy lub punkt sprzedaży. W przypadku uznania reklamacji producent zobowiązuje się do możliwie najszybszego usunięcia usterki, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty wydania decyzji.

8. Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych: samodzielną, niewłaściwą naprawą przez klienta; modyfikacjami i wprowadzaniem zmian konstrukcyjnych przez klienta; niewłaściwym sposobem przechowywania roweru, obsługi oraz braku konserwacji według dołączonych instrukcji, użyciem roweru w sytuacjach w sposób niezgodny z instrukcją obsługi lub w celach komercyjnych oraz w celu innym niż ten, do którego rower został zaprojektowany.

9. Gwarancja nie obejmuje:
-naturalnego zużycia materiałów w czasie eksploatacji, takich jak: zużycie ogumienia,
rozcentrowanie kół, zużycie bieżni obręczy kół, zużycie klocków, okładzin i tarcz hamulcowych;
zużycie elementów napędu (łańcucha, kasety, wolnobiegu, łożysk, mechanizmu korbowego);
zużycie elementów zawieszenia roweru (uszczelnienia przeciwpyłowe, tuleje ślizgowe, tuleje
uszczelniające, uszczelki); zużycie linek i pancerzy; zużycie żarówek.
-uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek wypadku, przeciążeń, niewłaściwego użytkowania,
bądź braku konserwacji m.in.: skrzywienie, złamanie ramy lub widelca, uszkodzenie mechaniczne
obręczy, złamanie haka przerzutki, wygięcie wspornika siodła, wygięcie lub złamanie przerzutki
przedniej czy tylnej;
-uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwego momentu dokręcania;
-uszkodzenia wynikające z niewłaściwego ustawienia zawieszenia;
-korozja i zatarcie łożysk w wyniku mycia roweru myjka wysokociśnieniowa lub braku konserwacji;
-wszelkie uszkodzenia, do których powstania przyczynił się klient, osoba trzecia bądź siła wyższa;
zmiana powłoki lakierniczej np. korozji wynikająca z niewłaściwego przechowywania roweru
w warunkach o zbyt dużej wilgotności lub nie przestrzegania zasad konserwacji;
-uszkodzenia silnika elektrycznego powstałe w wyniku przeciążenia lub nieprawidłowego użytkowania

10. W przypadku akumulatora gwarancja dotyczy jego funkcjonalności. Pojemność akumulatora stopniowo zmniejsza się wraz z jego wiekiem i wykonanymi cyklami ładowania. Zmniejszenie pojemności baterii nie może być przedmiotem roszczenia.

11. Do napraw gwarancyjnych nie należy również likwidacja luzów i regulacja połączeń gwintowanych.

12. Rower nie podlega zwrotowi lub wymianie na nowy w przypadku możliwości usunięcia wad i usterek.

13. Używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego może prowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a nawet wypadku i uszkodzenia ciała. Po wykryciu usterki, użytkownik powinien niezwłocznie zaprzestać użytkowania roweru.

14. Niniejsze postanowienia dotyczące Gwarancji są dobrowolnymi świadczeniami firmy Coci E-Motion Sp. z o.o. i w żaden sposób nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień klienta wynikających m.in. z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, ani przepisów ustawy o prawach konsumenta i przepisów kodeksu cywilnego chroniących prawa konsumentów.

15. Kwestie nie ujęte w niniejszych Warunkach Gwarancji są regulowane przez odpowiednie zapisy Kodeksu Cywilnego.

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl